Corona en clubavond

Beste clubleden,

Het bestuur heeft de afgelopen uren overlegd over de situatie die is ontstaan door het coronavirus en door het onderstaande advies van de KNSB:

“In verband met de recente ontwikkelingen rondom het coronavirus heeft de KNSB alle activiteiten tot en met 31 maart afgelast. Aansluitend op deze maatregelen adviseert de KNSB u om alle activiteiten van uw club tot en met 31 maart af te gelasten, ook als aan deze activiteiten minder dan 100 personen deelnemen. Het gaat dus om de clubavond (of middag of ochtend), en ook om trainingen, bijeenkomsten etc.”

Het bestuur heeft besloten het advies vanuit de KNSB op te volgen.
Dit betekent dat er geen clubavonden zijn op maandag 16, 23 en 30 maart a.s. Onze club kent veel leden met een relatief gevorderde leeftijd of een kwetsbare gezondheid; zij vormen met name een risicogroep.

Wij houden de verdere ontwikkelingen de komende tijd in de gaten.
Voor ons is het op dit moment nog niet duidelijk of we de gemiste clubavonden in de maand mei zullen inhalen.

Wij houden jullie van de beslissingen hierover op de hoogte en rekenen op jullie begrip voor de genomen beslissing.

Groet,
Namens het bestuur